creative make me crazy


sbnrnye dpt job ni time tarikh 31hb mei lps..tp sbbkn aku br lps je uat blog kn,so update je r kenangan2 yg ade utk tontonan umum..aku dpt job pn ats kerelaan sndri sbb makcik aku je pn yg kawen.so,alang2 tak penah uat job wedding,aku pn trime je r dgn rela hati tanpa segan sigu dan konfidennye..haha
job ni aku tak amik upah pn, juz amik rokok sekaten je bg kat mmbr n utk sedutan sndri..aku gnkan grouping yg aku tubhuhkan sndri tok event ni(ccc.photography)..dlm prasaan gurabah dan kelimkelibut sbb takde pengalamn dan tontonan yg rmai,aku pn truskn tugas utk memuaskn napsu makcik dan pakcik aku dgn aksi2 yg memenatkn diorg,,haha,time utk mndera diorg r pe ag,,pasni dh jrg jmpe..

ni r antara artwork2 yg brjaye memikat hatiku...


1st freelance aku ni pn aku gnkan prkhidmatan 7org mmbr sbb msg2 pun nak try gak main wedding,so agk rmai r kn penangkap gmbr time 2..haha..

so,adiosa!!

Categories: